Upratovanie firiem s dôverou

Upratovanie firiem a upratovanie kancelárií znamená od nás čisté pracovisko, ktoré je vizitkou Vašej firmy, kde sa zamestnanci, obchodní partneri i klienti budú cítiť vďaka čistému prostrediu príjemne a sviežo.

Všetky starosti týkajúce sa upratovania firemných priestorov preberáme komplexne do našej správy. Okrem dôvery od nás môžete očakávať profesionalitu, spoľahlivosť a diskrétnosť.

Odbremeníme vás od výberu vhodného a bezúhonného personálu na upratovanie, zásobovania hygienického materiálu, kúpy čistiacich prostriedkov a technológií. Upratovanie pre firmy vykonávame za pomoci profesionálnych čistiacich prostriedkov a technológií vhodných na vybraný typ priestoru. Okrem štandardného upratovania poskytujeme aj komplet ekologické upratovanie pre firmy.

JEDNORÁZOVÉ A PRAVIDELNÉ UPRATOVANIE FIRIEM V BRATISLAVE POSKYTUJEME PRE

• Kancelárske a administratívne priestory
• Obchodné priestory
• Komerčné priestory
• Výrobné haly
• Skladové priestory
• Priemyselné objekty
• Stavebné spoločnosti
• Ambasády a zastupiteľstvá
• Súkromné ambulancie
• Fitness a wellness centrá

Okrem štandardných služieb zabezpečíme aj doplnkové služby:

• umývanie okien
• dodávka hygienického materiálu
• parné čistenie
• tepovanie
• strojové čistenie podláh
• záhradné práce
• zimná údržba

Podrobnosti o doplnkových činnostiach nájdete v rozsahu našich služieb. Upratovanie firiem Bratislava a okolie poskytujeme službu aj v neskorších hodinách a cez víkendy.

Upratovanie firiem prispôsobujeme potrebám prevádzky, čas upratovacích prác vždy prispôsobíme tak, aby žiadnym spôsobom nenarušoval chod vašej firmy.

EKOLOGICKÉ UPRATOVANIE FIRIEM

Poskytujeme aj kompletné eko upratovanie s ekologickými čistiacimi prostriedkami. Okrem eko čistiacich prostriedkov využívame parný čistič, ktorý čistí pomocou parnej metódy pri 160 °C bez použitia čistiacich prípravkov.

 Nonstop linka
+421 908 100 700
+421 911 525 503

 EMAIL
info@skcleaning.sk

 KANCELÁRIA
Landererova 8
811 09 Bratislava

 PRACOVNÁ DOBA
od 6:00 do 24:00

Cenník upratovanie firiem

Kancelárie, obchodné priestory, reštauračné a kaviarenské zariadenia, sukromné ambulancie, realitné kancelárie, fitness a wellnes centrá.

Typ služby Cena
Jednorázové upratovanie od 12€/hodina
Pravidelné upratovanie od 6,80€/hodina

Ceny sú uvedené bez DPH.

Cena zahŕňa:

  • Samotné upratovanie- štandard
  • Doprava v rámci Bratislavy
  • Profesionálne čistiace prostriedky. Možnosť zvoliť aj EKO.
  • Poistenie zodpovednosti
  • Zľavy na doplnkový serivs: umývanie okien, tepovacie práce, parné čistenie a iné.

Poznámka

Doprava mimo Bratislavy je spoplatnená 0,40€/km.

Časté otázky

+Je vaša firma platca DPH?

Áno, sme platci dph. Naše fakturačné údaje sú
Názov firmy: ĽUDMILA, s.r.o. IČO: 36421774, DIČ 2021872809, IČ DPH SK2021872809

+Kedy je možné rezervovať si termín?

- Pre samotné upratovanie, odporúčame si rezervovať termín min. 48 hodín vopred.
- Pri parné čistenie spolu s upratovaním, odporúčame si rezervovať termín min. 72 hodín vopred.

+Ako zistíme presnú cenovú kalkuláciu?

Pre stanovenie presnej cenovej ponuky na základe vašich požiadaviek je potrebná obhliadka priestorov. Obhliadky vykonávame vždy promptne, zvyčajne do 24. Hodín a bez poplatku. Cenovú kalkuláciu Vám povieme na mieste. Pri väčších objektov Vám cenovú ponuku zašleme do e-mailu.

+Na základe akých požiadaviek určujete cenu?

Cenová ponuka sa odvíja vždy od toho o aký priestor sa jedná, aké prevládajú povrchy, rozsah prác a intenzita. Prípade či budú služby vykonávané s poskytnutím čistiacich prostriedkov a náradia alebo bez.

+Poskytujete aj EKO upratovanie?

Áno poskytujeme aj kompletné eko upratovanie s ekologickými čistiacimi prostriedkami. Okrem eko čistiacich prostriedkov využívame parný čistič, ktorý čistí pomocou pary pri 160 °C bez použitia čistiacich prípravkov. Cena kompletného EKO upratovania s použitím parnej metódy je účtovaná +10% k bežnému upratovaniu.

+Čo robiť v prípade nespokojnosti?

Pokiaľ̌s upratovacími prácami nebudete z objektívneho hľadiska spokojný, môžete kontaktovať priamo zodpovedného zástupcu a vzniknuté nedostatky odstránime do 24 hodín. Pokiaľ by došlo k neúmyselnému poškodeniu, naša spoločnosť je samozrejme riadne poistená.

+Kedy prebieha platba za služby?

Pri jednorazovom upratovaní je možnosť platby na mieste po skončení prác v hotovosti, alebo úhradou na účet. Faktúra Vám bude zaslaná e-mailom. Pri pravidelnom upratovaní Vám vystavíme faktúru vždy na konci mesiaca a zašleme na váš e-mail alebo poštou.

+Čo zahŕňajú doplnkové služby?

Ako doplnkové služby ponúkame čistenie kuchynských spotrebičov a skríň z vnútornej strany. Služby ktoré si môžete objednať samostatne alebo zvýhodnene spolu s upratovaním sú umývanie okien, tepovacie služby a parné čistenie.





Galéria upratovania firiem

Ako prebieha spolupráca

Kontaktujte nonstop linku

Obhliadka priestorov

Vypracovanie cenovej ponuky

Podpísanie zmluvy

Začíname s upratovaním